مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-22اقتصادي

وعده های رییس سازمان هواپیمایی کشور در خصوص قیمت بلیط ها


ما در این ایام هیچ افزایش قیمتی در بحث بلیط ها نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، تورج دهقانی زنگنه، معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان بازید در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازدید میدانی صبح امروز به منظور اطمینان از رعایت دستورالعمل پذیرش حداکثر 60 درصدی مسافر درهواپیماها و دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده به شرکت های هواپیمایی صورت گرفت و شرکت ها تا زمانی که این دستورالعمل از سوی وزارت بهداشت ملغی نشود ملزم به رعایت آن هستند و سازمان هواپیمایی کشوری نیز نظارت جدی خواهد داشت.

ایسنا نوشت: رییس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در این خصوص که شرکت های هواپیمایی 40 درصد مسافر خود را از دست می دهند با دستور وزیر محترم راه و شهرسازی تمهیداتی اندیشیده شده که بتوانیم از هفته آینده صورت های مالی شرکت های هواپیمایی به خصوص 6 ماهه اول سال را دریافت کرده و تسهیلاتی از طریق دولت به آنها پرداخت شود.

زنگنه با اعلام این خبر افزود: ما در این ایام هیچ افزایش قیمتی نداریم و این پول را به هیچ عنوان از مسافر دریافت نمی کنیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص افزایش قیمت توسط شرکت های هواپیمایی در روزهای اخیر اظهارداشت: سازمان هواپیمایی کشوری طبق ماده" 5" بند "ب" قانون این سازمان مسول جلوگیری از رقابت مضره و مصالح عمومی است و از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های رییس سازمان هواپیمایی کشور در خصوص قیمت بلیط ها

وعده های رییس سازمان هواپیمایی کشور در خصوص قیمت بلیط ها