مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-22ورزشي

احداث سالن ورزشی بانوان در بوستان نجمه


مدیر منطقه هفت شهرداری قم از احداث سوله ورزشی بانوان در بوستان نجمه خبر داد و گفت: توسعه فضای ورزشی مخصوص بانوان از نیازهای منطقه هفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجید متین فر با اشاره به تلاش شهرداری بر توسعه فضاهای سبز و فضاهای ورزشی مختص بانوان اظهار کرد: احداث سوله های ورزشی در دستور کار شهرداری است که در منطقه هفت نیز این موضوع در حال پیگیری است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم به وضعیت تراکم بنا در منطقه هفت اشاره کرد و افزود: در منطقه هفت به دلیل تراکم بالای بنا فضای جدید برای احداث بوستان بانوان نداشتیم و به همین دلیل با توافقی که بین شهرداری و آستان مقدس حضرت معصومه(س) به وجود آمد، بوستان نجمه به مدت هفت سال در اختیار شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این توافق از سال 97 اجرایی شده است، عنوان کرد: این موضوع تحول خوبی در استفاده از این بوستان به وجود آورد.

متین فر به اختصاص بخشی از این بوستان به بانوان هم اشاره و تاکید کرد: این بوستان بانوان در دل بوستان نجمه قرار دارد و ورودی و خروجی آن از بوستان نجمه جدا شده است، یک درب آن در مجاورت درمانگاه بقیه الله و درب دیگر به ریل راه آهن باز می شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم به وضعیت احداث سوله ورزشی بانوان در منطقه هفت هم اشاره کرد و گفت: زمین احداث سوله ورزشی بانوان بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سالن ورزشی بانوان در بوستان نجمه

احداث سالن ورزشی بانوان در بوستان نجمه