مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-22سياسي

ایستگاه رادیویی تایباد یکی از مهمترین ایستگاه های فرستنده در کشور است


این شهرستان با داشتن ایستگاه فرستنده های رادیویی پرقدرت و فعال علاوه بر پخش 24 ساعته برنامه های استانی حدود 17 ساعت برنامه ویژه برای کشورهای همسایه دارد که با این توصیف یکی از مهمترین ایستگاه های فرستنده در کشور محسوب می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر صدا و سیمای تایباد گفت: این شهرستان با داشتن ایستگاه فرستنده های رادیویی پرقدرت و فعال علاوه بر پخش 24 ساعته برنامه های استانی حدود 17 ساعت برنامه ویژه برای کشورهای همسایه دارد که با این توصیف یکی از مهمترین ایستگاه های فرستنده در کشور محسوب می شود.

رضا جعفرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان تایباد علاوه بر پخش برنامه های استانی، از طریق این ایستگاه برای کشورهای همسایه افغانستان و تاجیکستان به مدت 17 ساعت برنامه پخش می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 99 درصد جمعیت این شهرستان از پوشش شبکه های دیجیتال برخوردار هستند و یک درصد باقی مانده تجهیزات دیجیتال شخصی ندارند.

جعفرزاده مطرح کرد: این شهرستان دارای هشت ایستگاه فرستنده است که تمام مناطق شهری و روستایی را پوشش می دهد و همه جمعیت منطقه را در بر می گیرد.

مدیر صدا و سیمای تایباد موقعیت مرزی تایباد و همجواری این شهرستان با کشور افغانستان را بسیار حساس دانست و گفت: ایستگاه های فرستنده در این نقاط با جدیت و حساسیت بیشتر فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه رادیویی تایباد یکی از مهمترین ایستگاه های فرستنده در کشور است

ایستگاه رادیویی تایباد یکی از مهمترین ایستگاه های فرستنده در کشور است