مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-22سياسي

آثار منحصر به فرد ایرانی در موزه روسیه/ نمایش نقاشی های دوره قاجار


رییس موزه هنر ملل شرق در فدراسیون روسیه گفت: بخش مربوط به فرهنگ و تمدن ایران، یکی از غنی ترین بخش ­های موزه هنر ملل شرق است و برای برخی اشیاء آن در سایر موزه ها نمی­ توان مشابهی برای آنها پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در دیدار با الکساندر سدف رییس موزه هنر ملل شرق گفت: گستره تمدن ایران بسیار وسیع و در چارچوب جغرافیای امروز ایران محدود نمی شود.

در این دیدار که قهرمان سلیمانی رایزن فرهنگی کشورمان در روسیه و رییس بخش آثار شرقی موزه نیز حضور داشتند، ابتدا سدف پیشینه تاریخی و برنامه های در دست اقدام موزه را توضیح داد.

وی با اشاره به تخصص خود در حوزه باستانشناسی و کاوش هایی که در حوزه تمدنی ایران در آسیای مرکزی انجام داده، تمدن و فرهنگ ایران را در مرتبه ­ای والا توصیف کرد که در گستره وسیعی از جهان هنوز هم حضور دارد.

رییس موزه با توضیح دارایی­ های موزه ­ای مربوط به فرهنگ و تمدن ایران، این بخش را یکی از غنی ترین بخش ­های موزه توصیف کرد که برخی اشیاء آن نمونه های منحصر به فردی هستند که در سایر موزه ها نمی­ توان مشابهی برای آنها پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار منحصر به فرد ایرانی در موزه روسیه/ نمایش نقاشی های دوره قاجار

آثار منحصر به فرد ایرانی در موزه روسیه/ نمایش نقاشی های دوره قاجار