مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-22ورزشي

اصفهان، پرچمدار افتتاح و تجهیز خانه ورزش روستایی در کشور


رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اصفهان با تأکید بر اینکه تمام روستاها حتی روستاهای محروم و کم برخوردار برای ما اهمیت دارند، - ایسنا/اصفهان رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اصفهان با تأکید بر اینکه تمام روستاها حتی روستاهای محروم و کم برخوردار برای ما اهمیت دارند، از تکمیل و تجهیز خانه ورزش های روستایی سه شهرستان دیگر اصفهان تا پایان سال جاری خبر داد.

مهدی اسدی امروز (پنجشنبه_اول آبان ماه) در مراسم ارسال تجهیزات 33 خانه ورزش روستایی به روستاهای شهرستان اصفهان در گلستان شهدای اصفهان، اظهار کرد: پیام ما به روستاییان این است که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به ورزش بپردازند، چرا که ورزش شرط اول سلامتی است.

وی افزود: برای ما تمام نقاط استان اهمیت دارد و به کم برخوردارترین روستاها هم اهمیت می دهیم و نسبت به تجهیز خانه های ورزش روستایی آنها اقدام خواهیم کرد تا جامعه ای سالم و پرنشاط در روستاها داشته باشیم.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی تصریح کرد: امروز تمام روستاهای شهرستان گلپایگان به خانه های ورزش روستایی مجهز شدند و تا پایان سال هم 3 شهرستان دیگر از لحاظ تجهیز خانه های ورزش روستایی تکمیل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، پرچمدار افتتاح و تجهیز خانه ورزش روستایی در کشور

اصفهان، پرچمدار افتتاح و تجهیز خانه ورزش روستایی در کشور