مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-22سياسي

محسن رضایی: بایدن به دنبال تحمیل برجام 2 و 3 است


بایدن می گوید «اگر رییس جمهور شوم به برجام برمی گردم، اما ایرانی ها باید برجام 2 و 3 را هم بپذیرند یعنی برد موشک هایشان را محدود کنند و در منطقه حضور نداشته باشند و در صورت پذیرش این شروط، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با رسانه ملی گفت: رهبر معظم انقلاب، برای اداره کشور در شرایط کنونی به سران سه قوه اجازه دادند که در جلسات مشترک؛ با اختیار کامل، برای عبور از شرایط جاری کشور تصمیم بگیرند.

متاسفانه از این فرصت استفاده نمی شود وی در ادامه اظهار کرد: پیشنهاد می کنم هفت اقتصاددان نخبه و کار آزموده در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مستقر شوند و از دیدگاه های آنان در تصمیمات سران سه قوه برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور استفاده شود.

رضایی تصریح کرد: اگر سران قوا، جلسات مشترک شان را جدی بگیرند و دبیرخانه شأن را تقویت کنند و از دیدگاه اقتصاددانان استفاده کنند خیلی زود بر اداره کشور مسلط می شوند و بازار سرمایه و بورس نجات پیدا می کند.

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به پرسشی درباره برخی ادعا ها مبنی بر ارجحیت پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای کشورمان گفت: ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی برای ما ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: بایدن به دنبال تحمیل برجام 2 و 3 است

محسن رضایی: بایدن به دنبال تحمیل برجام 2 و 3 است