مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-22اقتصادي

کسب درآمد پایدار از نیازهای اصلی شهرداری ها است


کسب درآمدهای پایدار از نیازهای اصلی شهرداری ها در وضعیت کنونی اقتصادی است و شهرداران به عنوان هنرمندانی هستند که به دنبال دنبال روزنه ای برای کسب درآمد برای مدیریت شهری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو پیش از ظهر امروز در سمینار شهرداران استان اردبیل با حضور معاون امور عمرانی وزیر کشور که در سالن شهیدرجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران به عنوان هنرمندانی هستند که در وضعیت کنونی اقتصادی و گرانی و تورم حاکم بر جامعه با توان مدیریتی خود به دنبال روزنه ای برای کسب درآمد برای مدیریت شهری هستند.

وی افزود: اقدامات شهرداری علاوه بر مسائل عمرانی در شهرها با روح و روان شهروندان نیز در ارتباط است و در صورتی که شهرداری اقدامات بجا و عملکرد مناسبی در سطح شهر داشته باشد و به فکر توسعه و زیباسازی شهری باشد، سبب بالابردن روحیه و نشاط اجتماعی در جامعه می شود و از این رو شهرداران نقش بسیار مهمی در این حوزه نیز دارند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای تامین ماشین آلات مورد نیاز در شهرداری های استان اردبیل نیز با سرمایه گذار کامیون سازی مشگین شهر توافقاتی را انجام داده ایم و امیدواریم که ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها نیز از این کارخانه تامین شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب درآمد پایدار از نیازهای اصلی شهرداری ها است

کسب درآمد پایدار از نیازهای اصلی شهرداری ها است