مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-22سياسي

ایجاد امنیت مطالبه بحق جامعه از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است


امنیت و احساس امنیت مقوله مهم اجتماعی و از دغدغه های جامعه است و بحمدالله امنیت در کشور ما به عنوان الگویی برای سایر کشورها قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی، دادستان قزوین در نشست مشترک قضایی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، ضمن تبریک این هفته گفت: هفته نیروی انتظامی و برگزاری چنین نشست هایی، فرصت مغتنمی است تا نقاط قوت، ضعف، کمبودها و کاستی ها احصاء و شناسایی شود، تا در جهت تقویت و رفع آنها و همچنین در راستای ارتقاء امنیت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، اقدامات لازم برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بیان فرمودند نیروی انتظامی در خط مقدم رفتار و برخورد با مردم قرار دارد و به همین خاطر پرسنل نیروی انتظامی باید به گونه عمل کنند که مایه عزت و آبروی نظام باشد.

دادستان قزوین در ادامه بیان داشت: امنیت و احساس امنیت مقوله مهم اجتماعی و از دغدغه های جامعه است و بحمدالله امنیت در کشور ما به عنوان الگویی برای سایر کشورها قرار گرفته است.

قاسمی تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ارکان و نهادهای مختلفی وظیفه تامین امنیت در حوزه های گوناگون را برعهده دارند و امنیتی که امروز در کشور احساس می شود، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امنیت مطالبه بحق جامعه از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است

ایجاد امنیت مطالبه بحق جامعه از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است