مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-22سياسي

انتقاد از استفاده ظرفیت کامل برخی اماکن گردشگری شهرستان سوادکوه ‎شمالی


انتقاد از استفاده ظرفیت کامل برخی اماکن گردشگری شهرستان سوادکوه ‎شمالی و مدیریت گلوگاه های ورود مسافران از مطالب برجسته جلسه مقابله با کرونای شهرستان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه شمالی، معاون فرماندار سوادکوه شمالی صبح امروز در جلسه مقابله با کرونا ی شهرستان با اشاره به اینکه دغدغه های وزیر بهداشت و تقاضای ملتمسانه برای اجرای دستورالعمل ها و نظارت های بهداشتی دارای اهمیت است، گفت: برای انسان ها درک شرایط سخت باعث رعایت قوانین می شود و تمرین قوانین و رعایت دستورالعمل ها باعث توانمندی اجتماعی و نهادینه شدن قوانین و رفتار های مناسب اجتماعی می شود.

رمضان پاریاو با بیان اینکه استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستن مداوم دست ها را به صورت همه جانبه، هدایت، ارشاد و توصیه کنیم، افزود: شهرداری برای تغسیل و تدفین همکاری دارد و محدودیت امکانات در برخی حوزه ها، مدیریت و تدبیر شود.

وی با تأکید بر اینکه همه تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی با شعار و اختصاص مطالبی با موضوع کرونا باشد و ادارات در این زمینه تلاش کنند، خاطر نشان کرد: بازدید مستمر از اصناف، ادارات و نهادهایی که خدمات مستمر به مردم ارائه می دهند با دبیری بهداشت و درمان تقویت و گزارش مصوّر ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از استفاده ظرفیت کامل برخی اماکن گردشگری شهرستان سوادکوه ‎شمالی

انتقاد از استفاده ظرفیت کامل برخی اماکن گردشگری شهرستان سوادکوه ‎شمالی