مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 22:302020-10-21ورزشي

شروع توفانی شاگردان پپ در اروپا مقابل یاران طارمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در یکی از بازی های هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در گروه C تیم پورتو که مهدی طارمی را مثل تمام مسابقات گذشته اش در ترکیب نمی دید و روی نیمکت داشت، - من سیتی توانست نخستین بازی لیگ قهرمانان را با برد پُرگل برابر پورتو آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در یکی از بازی های هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در گروه C تیم پورتو که مهدی طارمی را مثل تمام مسابقات گذشته اش در ترکیب نمی دید و روی نیمکت داشت، از ساعت 22:30 چهارشنبه شب در استادیوم اتحاد مهمان تیم منچستر سیتی بود.

بازی در لحظات آغازین پایاپای دنبال می شد و دو تیم بیشتر دنبال محک زدن یکدیگر بودند تا اینکه در دقیقه 14 لوییز دیاز با حرکت در عرض تماشایی و سریع از میانه زمین و در ادامه ورود به محوطه جریمه منچستر سیتی، گل اول بازی را با شوت زمینی برای پورتو به ثمر رساند.

در دقیقه 17 ایکای گوندوگان با شوت محکم از زاویه بسته تیرک عمودی دروازه پورتو را به لرزه درآورد ولی در برگشت در شرایطی که توپ در محوطه جریمه به رحیم استرلینگ رسیده بود، په په روی پای او مرتکب خطا شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و پس از بازبینی ویدئویی صحنهف تصمیم خود را تایید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع توفانی شاگردان پپ در اروپا مقابل یاران طارمی

شروع توفانی شاگردان پپ در اروپا مقابل یاران طارمی