مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:102020-10-21اقتصادي

اتاق بازرگانی اهواز: صادرات از مرز چذابه به عراق ادامه دارد


دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به کاهش حجم صادرات کالا از مرزهای استان خوزستان به کشور عراق گفت: یکی از گذرگاه‌های تجاری کشور با عراق مرز چذابه است که با وجود مشکلات پیش آمده روند صادرات از این مرز همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا شهلا عموری روز چهارشنبه در پنجاه و سومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان که در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد با اشاره به نامگذاری 29 مهرماه به‌عنوان روز ملی صادرات، اظهارداشت: شلمچه و چذابه مهمترین مرزهای استان خوزستان در انجام فعالیت‌های تجاری با کشور عراق محسوب می‌شوند که تا مردادماه امسال به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در تعطیلی به سر می‌بردند.

وی با اشاره به اینکه مرز تجاری چذابه در محدوده فعالیت‌های اتاق بازرگانی اهواز قرار دارد، گفت: موارد و موضوعات مربوط به مرز شلمچه نیز از سوی اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

رییس اتاق بازرگانی اهواز متوسط عبور کامیون‌های حامل کالاهای ایرانی به کشور عراق از مرز چذابه را روزانه بین 100 تا 120 کامیون عنوان‌کرد و افزود: فعالیت در این مرز با دشواری و سختی‌هایی برای تجار و بازرگانان همراه است اما صادرات انجام می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی اهواز: صادرات از مرز چذابه به عراق ادامه دارد

اتاق بازرگانی اهواز: صادرات از مرز چذابه به عراق ادامه دارد