مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:502020-10-21سياسي

تقدیر استاندار ایلام از تشکیل هیئت های صلح توسط فرماندهی انتظامی استان


استاندار ایلام با بیان اینکه مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت بالا دارند گفت: تشکیل هیئت های صلح توسط نیروی انتظامی یک کار ارزشمند و بی بدیل است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت بالا دارند گفت: تشکیل هیئت های صلح توسط نیروی انتظامی یک کار ارزشمند و بی بدیل است.

قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با فرمانده و جمعی از پرسنل انتظامی استان ، اظهار کرد: امروز مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت بالا دارند و این یک افتخار بزرگ برای حافظان نظم و امنیت در کشور است.

وی عملکرد نیروی انتظامی را در رخدادها و حوادث مختلف قابل تقدیر دانست و گفت: نیروی انتظامی در حماسه بزرگ اربعین، در حادثه سیل فروردین ماه، در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا، در امنیت مرزها، در مبارزه با کرونا و .

نقش آفرینی بی بدیلی داشته است.

وی افزود: این نیروی خدوم و زحمتکش در مقوله های مختلف چون نظم اجتماعی، ارتباط و تعامل با مردم با صبر و حوصله و حفظ حرمت مایه آرامش بوده و در برخورد با دشمن و حفظ حریم مرزها مقتدر و باصلابت ظاهر شده است.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که در استان هم همدلی بسیاری خوبی بین ارکان نظام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی محترم ایلام، ائمه جمعه، مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه و بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر استاندار ایلام از تشکیل هیئت های صلح توسط فرماندهی انتظامی استان

تقدیر استاندار ایلام از تشکیل هیئت های صلح توسط فرماندهی انتظامی استان