مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:552020-10-21اقتصادي

20 کیلومتر از قطعه دوم محور دامغان- معلمان زیر بار ترافیک می رود


پیمانکار عملیات ساخت قطعه دوم محور دامغان- معلمان گفت: پیش بینی بر این است که تا پایان سال حداقل 20 کیلومتر از مسیر را تحویل داده و زیر بار ترافیک قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، عندر واژ عصر امروز در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از کارگاه عمرانی شرکت پیمانکار احداث قطعه دوم محور دامغان- معلمان اظهار کرد: تا پایان سال تلاش خواهیم کرد و پیش بینی بر این است که حداقل 20 کیلومتر از مسیر را تحویل داده و زیر بار ترافیک قرار دهیم.

وی اضافه کرد: قرارداد اولیه این قطعه بالغ بر 114 میلیارد تومان در سال 97 بود که تاکنون حدود 8 میلیارد دریافت شده و بالغ بر 40 میلیارد تومان مطالبه داریم.

پیمانکار عملیات ساخت قطعه دوم محور دامغان- معلمان ادامه داد: در صورت تخصیص و تأمین اعتبار، می توان با سرعت بیشتری اجرای پروژه را پیش برد و قطعه های در حال احداث را تحویل داد.

عندر واژ با بیان اینکه محور دامغان- معلمان در سه قطعه و کارگاه اجرایی طراحی شده و در حال اجراست، اضافه کرد: قطعه دوم مسیر دامغان به معلمان به طول 55 کیلومتر در این کارگاه اجرایی در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: عدم تأمین اعتبار لازم، یکی از مشکلات بسیار جدی این کارگاه و پروژه است که نیاز است تا تأمین مالی پروژه و نقدینگی موردتوجه ویژه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کیلومتر از قطعه دوم محور دامغان- معلمان زیر بار ترافیک می رود

20 کیلومتر از قطعه دوم محور دامغان- معلمان زیر بار ترافیک می رود