مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:152020-10-21اقتصادي

گرانی سفر هوایی لغو نشد


گرانی سفرهای هوایی با وجود اخطار وزیر راه و دستور توقف یک هفته ای رییس سازمان هواپیمایی همچنان ادامه دارد و نرخ ها کاهش نیافته و یا حتی تعدیل نشده است.

- گرانی سفرهای هوایی با وجود اخطار وزیر راه و دستور توقف یک هفته ای رییس سازمان هواپیمایی همچنان ادامه دارد و نرخ ها کاهش نیافته و یا حتی تعدیل نشده است.

آژانس های گردشگری می گویند شرکت های هواپیمایی هنوز افزایش نرخ ها را لغو نکرده اند.

با وجود مخالفت های صریح با افزایش قیمت بلیت هواپیما اما برخی شرکت های گردشگری به ایسنا گفته اند این افزایش نرخ که نتیجه توافق داخلی و یا به عبارتی پنهانی شرکت های هواپیمایی با یکدیگر بوده، هنوز متوقف و یا لغو نشده است.

مدیران تعدادی از آژانس ها می گویند شرکت های هواپیمایی این نرخ ها را به آژانس ها ابلاغ کرده و حتی مکتوب گفته اند اگر نرخ های جدید را اعمال نکنند، سیستم فروش آن ها را قطع خواهند کرد و در همین چند روز اخیر سیستم تعدادی از آژانس ها نیز قطع شده است.

حرمت الله رفیعی ـ رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ـ نیز به ایسنا می گوید: شرکت های هواپیمایی گفته بودند نرخ ها را پلکانی افزاش می دهند اما در نخستن مرحله، قیمت ها بین 100 تا 120 درصد افزایش را تجربه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی سفر هوایی لغو نشد

گرانی سفر هوایی لغو نشد