مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 14:502020-10-21سياسي

وقف افزون بر حل مشکلات جامعه، نقش تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت دارد


مدیرکل اوقاف وامور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرهنگیان و دانش آموزان نقش مهم وتاثیر گذاری در نهادینه کردن مقوله مهم فرهنگ وقف در جامعه دارند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، همزمان با  هفتمین روز از دهه وقف که به نام جایگاه وقف در حوزه آموزش و توسعه علم و فناوری نامگذاری شده است مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد در نشست تخصصی وقف با فرهنگیان در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی گفت: فرهنگیان و دانش آموزان نقش مهم و تاثیر گذاری در نهادینه کردن مقوله مهم فرهنگ وقف در جامعه دارند .

حجت الاسلام والمسلمین سید نورالله جنتی با اشاره به اینکه ترویج مقوله وقف برای انجام کارهای عام المنفعه و حل مشکلات جامعه است گفت: وقف اقدامی ماندگار و جاودانه و راهکاری برای زدودن فقر ومحرومیت از جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: به همت واقفین خیر اندیش 35 موقوفه درسطح استان داریم که با توجه به نوپا بودن استان ترویج این سنت حسنه درحال گسترش است.

  جنتی پور افزود: وقف متناسب با مقتضیات زمان و نیازهای جامعه بشری کارکردهای مختلفی دارد که امروز نیازمند  توسعه موقوفات در حوزه بهداشت ،سلامت و کشاورزی جهت امنیت غذایی و توسعه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف افزون بر حل مشکلات جامعه، نقش تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت دارد

وقف افزون بر حل مشکلات جامعه، نقش تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت دارد