مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 14:402020-10-21سياسي

وحدت امت اسلامی، ضرورت و نیاز استراتژیک محسوب می شود


میثم فراهانی در دیدار با رییس مؤسسه تحقیقاتی و پژوهش های علمی الحبیب المستاوی تونس گفت: نقش علما و صاحب نظران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصب قدس بسیار مهم و سازنده است.

- میثم فراهانی در دیدار با رییس مؤسسه تحقیقاتی و پژوهش های علمی الحبیب المستاوی تونس گفت: نقش علما و صاحب نظران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصب قدس بسیار مهم و سازنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با آغاز ماه ربیع الاوال، میثم فراهانی، رایزن فرهنگی ایران در تونس با شیخ محمد صلاح الدین المستاوی، عضو سابق مجمع عمومی تقریب مذاهب اسلامی و رییس مؤسسه تحقیقاتی و پژوهش های علمی الحبیب المستاوی تونس دیدار و گفت وگو کرد.

فراهانی با اشاره به سابقه حضور شیخ مستاوی در کنفرانس های بین المللی وحدت اسلامی در تهران و تلاش های وحدت گرایانه وی در زمینه های مختلف، وحدت اسلامی و دوری از اختلافات مذهبی را امری ضروری و نقش علماء در این زمینه را سازنده توصیف کرد.

وی تأکید کرد: وحدت امت اسلامی، ضرورت و نیاز اجتماعی ـ سیاسی و امری حیاتی و استراتژیک محسوب می شود و جنبه صوری و تشریفاتی ندارد و عاملی برای تصحیح نگاه جامعه جهانی نسبت به دین مبین اسلام و ترسیم خطوط حایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت امت اسلامی، ضرورت و نیاز استراتژیک محسوب می شود

وحدت امت اسلامی، ضرورت و نیاز استراتژیک محسوب می شود