مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 14:252020-10-21پزشكي

بیمارستان جدیدالاحداث تالش به CT اسکن مجهز شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تجهیز بیمارستان جدیدالاحداث تالش به دستگاه CT اسکن خبر داد و گفت: طی یک سال اخیر 6 دستگاه CT اسکن به بیمارستان های دولتی گیلان اختصاص یافته و پیگیریم تا 6 دستگاه دیگر به حوزه سلامت گیلان اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید میدانی بیمارستان امام رضا(ع) شفت با اشاره به وضعیت زیرساخت های سلامت گیلان، اظهار کرد: با پیگیری های مستمر و حسن اعتماد مسئولان کشور زیرساخت های بخش بهداشت و درمان گیلان نسبت به یک سال اخیر رشد قابل توجهی یافته است.

وی با بیان اینکه لازمه ارائه خدمات درمانی مناسب مستلزم تجهیزات تشخیصی و درمانی است، افزود: گیلان علیرغم داشتن ظرفیت های خدادادی و همچنین نیروی انسانی کارآمد در بسیاری از بخش های حوزه درمان، بهداشت و آموزش عقب ماندگی های زیادی دارد که باید با تلاش مضاعف و پیگیری مستمر رفع شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با تأکید بر اینکه باید تمام همت خود را به جهت استقرار تجهیزات سرمایه ای و تشخیص پزشکی به کار گرفته، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی استقرار تجهیزات و جذب اعتبار برای خرید آن ها بسیار سخت است اما می توان با منابع اندک در دسترس بخش بهداشت و درمان را تقویت و دسترسی مردم به خدمات ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان جدیدالاحداث تالش به CT اسکن مجهز شد

بیمارستان جدیدالاحداث تالش به CT اسکن مجهز شد