مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-21ورزشي

فعالان رسانه ای حوزه ورزش در خاش تجلیل شدند


در گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش خبرنگاران و فعالان رسانه ای و مجازی و روابط عمومی حوزه ورزش و جوانان خاش سیستان و بلوچستان تجلیل شدند.

- مسافر شهنوازی رییس اداره ورزش و جوانان خاش با تاکید بر اینکه در این شهرستان به تشکیل سمن ها جهت ایجاد اشتغال و رفاه جوانان نیاز داریم گفت: در این حوزه هیچ گونه استقبالی در خاش صورت نمی پذیرد و مردم منطقه از مزایای تشکیل سمن ها و اعتبارات این بخش اطلاعی ندارند و ضرورت دارد، اصحاب رسانه زمینه حضور و ورود جوانان به این عرصه را فراهم کنند.

وی افزود: خاش در حوزه های گردشگری، اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و غیره استعداد و ظرفیت های فراوانی دارد، بنابراین انتظار داریم مردم منطقه به فکر تشکیل سازمان های مردم نهاد باشند تا بتوانیم به تولید و اشتغال و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و غیره کمک کنیم.

شهنوازی اظهار داشت: بیمه ورزشکاران شهری و روستایی نیز احتیاج به همراهی فعالان عرصه رسانه ای داریم و امیدواریم با فرهنگ سازی بیمه ورزشی بتوانیم در نقاط مختلف شهرستان خاش اعتبارات لازم را جذب و در زمینه های ورزشی از سرمایه گذاری های دولتی بهره ببریم.

وی بیان کرد: حضور نماینده مردم خاش در فراکسیون ورزش و جوانان نیز فرصت خوبی است تا بتوانیم شاخص های ورزشی را در این منطقه ارتقاء دهیم و قطعا با حضور مقامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان رسانه ای حوزه ورزش در خاش تجلیل شدند

فعالان رسانه ای حوزه ورزش در خاش تجلیل شدند