مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-21پزشكي

حضور هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شفت/حوزه سلامت شهرستان تقویت می شود


هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید از زیرساخت های بخش بهداشت و درمان شفت و نشست با مسئولان این شهرستان کمتر توسعه یافته، بر ضرورت استقرار تجهیزات پزشکی و توسعه اقدامات حوزه سلامت تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، پیش از ظهر امروز ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به همراه معاونین و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه از زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان کمتر توسعه یافته و محروم شفت بازدید کرد.

حضور هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهرستان کمتر توسعه یافته شفت هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ابتدا در بیمارستان 32 تخت خوابی شفت حضور یافت و از بخش های مختلف درمانی و بستری آن بازدید کردند.

سالاری همچنین به همراه معاونین و مدیران ستادی به مرکز جامع سلامت شهری شماره 2 شفت حضور یافت و ضمن بررسی بخش های خدماتی آن مرکز مشکلات موجود را احصا و برای رفع آن ها تصمیماتی را اتخاذ کرد.

همچنین هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از بازدیدهای میدانی در جلسه شورای سلامت شفت حاضر شدند و با مسئولان شهرستان طی نشستی مشکلات زیرساختی بخش بهداشت و درمان را بررسی و مواردی را جهت رفع مشکلات و چالش های آن ها تصویب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شفت/حوزه سلامت شهرستان تقویت می شود

حضور هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شفت/حوزه سلامت شهرستان تقویت می شود