مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-21فرهنگي

جزییات پخش سریال های شبکه یک در روزهای آتی


مجموعه تلویزیونی «ایلدا» که از چهارم مهر ماه روی آنتن شبکه یک سیما رفته است، فردا شب با پخش بیست و پنجمین قسمت به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

- مجموعه تلویزیونی ایلدا که از چهارم مهر ماه روی آنتن شبکه یک سیما رفته است، فردا شب با پخش بیست و پنجمین قسمت به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این سریال که اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن ها از سال 1358 تا 1359روایت شده است بازیگرانی از جمله مجید مظفری، پوریا پورسرخ، فاطمه گودرزی و جعفر دهقان ایفا نقش کرده اند.

بر اساس جدول پخش شبکه یک، امشب ـ 30 مهر ـ قسمت 24 و فردا پنجشنبه، اول آبان ماه قسمت 25 و پایانی ایلدا نمایش داده می شود.

جمعه ـ دوم آبان ماه ـ هم خلاصه قسمت های 19 تا 25 پخش می شود.

در برنامه صبح بخیر ایران روز سوم آبان نقد و بررسی سریال ایلدا با حضور کارشناسان پخش می شود.

شنبه ـ سوم آبان ماه ـ نیز یکی از قسمت های منتخب سریال سرگذشت به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی روی آنتن می رود و از روز یکشنبه، 4 آبان ماه اپیزود شش قسمتی چادر گلدار به کارگردانی سیدمحسن یوسفی از مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی بازپخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پخش سریال های شبکه یک در روزهای آتی

جزییات پخش سریال های شبکه یک در روزهای آتی