مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-21بين الملل

اعتراضات تایلند؛ ادامه تجمع ها و تلاش برای لغو وضعیت فوق العاده


فعالان دانشجویی تایلند امروز (چهارشنبه) در تلاش برای لغو وضعیت فوق العاده ای که دولت تایلند به منظور کنترل اعتراضات ضد دولتی وضع کرده است، - فعالان دانشجویی تایلند امروز (چهارشنبه) در تلاش برای لغو وضعیت فوق العاده ای که دولت تایلند به منظور کنترل اعتراضات ضد دولتی وضع کرده است، راهی دادگاه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اعتراضات روزانه جنبش معترضان با درخواست استعفای پرایوت چان-اوچا، نخست وزیر و رهبر سابق خونتای تایلند ادامه دارد.

معترضان همچنین خواستار یک قانون اساسی دموکراتیک تر و اصلاحاتی در سلطنت هستند.

با وجود آنکه بسیاری از رهبران جنبش اعتراضی تایلند در بازداشت به سر می برند و ممنوعیت های حالت فوق العاده تجمع بیش از چهار نفر را منع می کند، معترضان امروز برای هشتمین روز متوالی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

حتی سرکوب خشونت بار تجمع روز جمعه به دست پلیس ضد شورش و با توسل به آب پرفشار در بانکوک هم نتوانست معترضان را متوقف کند و تعداد آنها هر روز بیشتر می شود.

از روز جمعه درگیری مستقیم میان پلیس با معترضان صورت نگرفته است و در عوض نیروهای امنیتی تلاش دارند با بستن مسیرهای ارتباطی پرتردد و جلوگیری از فعالیت های آنلاین معترضان اجازه تجمع ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات تایلند؛ ادامه تجمع ها و تلاش برای لغو وضعیت فوق العاده

اعتراضات تایلند؛ ادامه تجمع ها و تلاش برای لغو وضعیت فوق العاده