مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-21اقتصادي

نرخ مصوب مرغ اعلام شد


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که کارگروه تنظیم بازار استان تهران قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را 20 هزار و 400 تومان تصویب کرد.

- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که کارگروه تنظیم بازار استان تهران قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را 20 هزار و 400 تومان تصویب کرد.

مجتبی شیرقاضی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران مقرر شد مرغ گرم به ازای هر کیلو به قیمت 20 هزار و 400 تومان درسطح عرضه به دست مصرف کننده برسد و عرضه نهاده های دامی به تولید کنندگان و مرغ داران نیز صرفاً در قبال تحویل محصولات در شبکه های تعریف شده و با نظارت بازرسان صمت انجام شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد در راستای کنترل قیمت این محصول، مرغ منجمد به قیمت 15 هزار تومان درسطح میادین میو و تره بار شهرداری، فروشگاه های زنجیره های و صنوف منتخب در سطح استان از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان توزیع شود.

قیمت مصوب پشتیانی امور دام برای تخم مرغ این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه قیمت مصوب پشتیانی امور دام برای تخم مرغ نیز مشخص شده، تصریح کرد: مقرر شد عرضه تقویت شود تا تخم مرغ به قیمتی کیلویی 14 هزار و 200 تومان در میادین میوه و تره بار تا 14 هزار و 500 تومان در مغازه ها عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مصوب مرغ اعلام شد

نرخ مصوب مرغ اعلام شد