مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-21حوادث

آتش سوزی در بیمارستان فیروزآبادی شهرری


رییس ایستگاه 9 آتش نشانی شهرداری تهران گفت: حضور به موقع و عملیات چشمگیر آتش نشانان 5 ایستگاه از آتش سوزی گسترده در بیمارستان فیروزآبادی در جنوب تهران جلوگیری کرد.

- مهدی عیاق رییس ایستگاه 9 آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری، اظهار کرد: ساعت 08:23 صبح امروز کارکنان بیمارستان فیروزآبادی شهرری در تماس تلفنی با سامانه 125 از مشاهده شعله های آتش در قسمت اتصالات بیرونی ساختمان خبر دادند که پاسخگوی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران پس از دریافت اطلاعات بلافاصله ایستگاه های 14، 47، 90 و گروه امدادونجات 17 را به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام کرد.

وی که از ابتدای عملیات آتش نشانان در محل آتش سوزی حضور داشت، گفت: قسمت کلینیک تخصصی بیمارستان فیروزآبادی از قسمت تأسیسات در نمای ساختمان دچار آتش سوزی شده بود که شعله های آتش به پنجره ها و درختان حاشیه کلینیک سرایت کرده و دود ناشی از این آتش سوزی در طبقات سوم تا پنجم ساختمان انباشته شده بود.

رییس ایستگاه 9 آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به هوشیاری مسؤولان بیمارستان، تمامی بیماران، پرستاران و پزشکان از داخل ساختمان به بیرون منتقل شده و در محل امنی قرار گرفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در بیمارستان فیروزآبادی شهرری

آتش سوزی در بیمارستان فیروزآبادی شهرری