مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-21بين الملل

عصائب اهل الحق عراق خواستار تسریع تحقیقات درباره جنایت «الفرحاتیه» شد


دبیرکل عصائب اهل الحق عراق خواستار تسریع روند تحقیقات تخصصی و شفاف درباره جنایت الفرحاتیه و تلاش برای یافتن گروگان ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس الخزعلی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق عراق بر ضرورت تسریع در تکمیل تحقیقات حرفه ای و شفاف درباره جنایت الفرحاتیه و شناسایی عاملان این جنایت و تحویل آنها به دستگاه قضایی کشور تاکید کرد.

به نوشته پایگاه خبری تقدم ، وی ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان این جنایت و آرزوی رحمت الهی برای قربانیان از سرویس های امنیتی از جمله الحشدالشعبی خواست که تمام تلاش خود را وقف آزادسازی چهار گروگان ربوده شده در الفرحاتیه کنند.

وی افزود: باید تحقیقاتی حرفه ای و شفاف برای شناسایی مجرمان و تحویل آنها به دست قانون در دستور کار قرار گیرد و همه طرف های مسئول با همکاری یکدیگر تسهیلات لازم را برای بازگشت آوارگانی که دستهایشان به خون بی گناهان آلوده نشده  به منطقه الفرحاتیه، سیدغریب و سایر مناطق مجاور آنها فراهم سازند.

شنبه هفته جاری، فرماندهی پلیس استان صلاح الدین در شمال عراق با صدور بیانیه ای از ربوده شدن 12 غیر نظامی از اهالی منطقه الفرحاتیه واقع در شهرستان بلد در جنوب این استان، از سوی یک گروه مسلح ناشناس خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصائب اهل الحق عراق خواستار تسریع تحقیقات درباره جنایت «الفرحاتیه» شد

عصائب اهل الحق عراق خواستار تسریع تحقیقات درباره جنایت «الفرحاتیه» شد