مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-21سياسي

مشکل مالی رسانه ها حل شود درگیر کار سفارشی نمی شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه جای خالی انجمن صنفی رسانه در استان حس می شد گفت: اگر مشکل مالی رسانه ها حل شود دیگر درگیر کار سفارشی نمی شوند و تمام هم و غم خود را صرف رفع مشکلات مردم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی در نشست با انجمن صنفی کارفرمایی مدیران رسانه های استان، تشکیل را گامی مثبت در ارتقای وضیعت رسانه ها دانست و اظهار کرد: جای خالی این انجمن صنفی رسانه در استان همدان احساس می شد؛ امیدوارم با عملکرد خوب این مجموعه شاهد پیشرفت رسانه‎های استان همدان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه گفت: متأسفانه حوزه فرهنگ 25 درصد از بودجه کل کشور را به خود اختصاص داده که با توجه به گستردگی مجموعه های تحت نظر وزرات ارشاد این رقم بسیار ناچیز ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی را با مشکل روبه رو کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: با این بودجه محدود قادر نخواهیم بود از رسانه های استان همدان کامل حمایت کنیم و متأسفانه این موضوع باعث شده که برخی رسانه‎های استان رسالت خبری خود را به‎درستی انجام ندهند.

وی با بیان آنکه حوزه اقتصادی در حوزه فرهنگ و هنر مغفول مانده است، ابراز کرد: با تشکیل انجمن های صنفی رسانه می توان گامی مثبت در راستای استقلال رسانه‎ها برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مالی رسانه ها حل شود درگیر کار سفارشی نمی شوند

مشکل مالی رسانه ها حل شود درگیر کار سفارشی نمی شوند