مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-21بين الملل

تلاش ناکام آمریکا و انگلیس برای همراه کردن جنبش حماس با فشارها علیه عباس


دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح در سخنانی از تلاش داماد و مشاور رییس جمهوری آمریکا به همراه نخست وزیر پیشین انگلیس برای ارتباط با حماس و تحت فشار قرار دادن ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین پرده برداشت.

- دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح در سخنانی از تلاش داماد و مشاور رییس جمهوری آمریکا به همراه نخست وزیر پیشین انگلیس برای ارتباط با حماس و تحت فشار قرار دادن ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، جبرییل رجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح در سخنانی در دانشگاه آمریکایی - عربی در شهر جنین در کرانه باختری گفت که پس از اعلام خروج از تمامی توافقنامه ها با رژیم صهیونیستی جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا به همراه تونی بلر، نخست وزیر سابق انگلیس درصدد دیدار و ارتباط با مقامات جنبش حماس بودند.

وی افزود، اما حماس متوجه شد که این تلاش در جهت تحت فشار قرار دادن محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین است و با آن مخالفت کرد.

رجوب درباره گفت وگوهای آشتی ملی فلسطین نیز اظهار کرد: گفت وگوها همچنان ادامه دارد و ما اکنون در مرحله صدور دستور مربوط به انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: ما و حماس تصمیم راهبردی برای مشارکت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ناکام آمریکا و انگلیس برای همراه کردن جنبش حماس با فشارها علیه عباس

تلاش ناکام آمریکا و انگلیس برای همراه کردن جنبش حماس با فشارها علیه عباس