مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-21فرهنگي

اکران آنلاین جای پرده سینما را نمی گیرد


سازنده فیلم «پیله و پروانه» معتقد است: برای یک فیلمساز، اکران آنلاین هیچگاه جای پرده سینما و تماشای فیلم با مخاطب را در سالن نمی گیرد.

- سازنده فیلم پیله و پروانه معتقد است: برای یک فیلمساز، اکران آنلاین هیچگاه جای پرده سینما و تماشای فیلم با مخاطب را در سالن نمی گیرد.

محمد صالحی نژاد کارگردان فیلم پیله و پروانه است که اثرش در بخش رقابتی فیلم های بلند داستانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان قرار دارد.

این فیلم روایت دو کودک در روستایی در شمال کشور است که یکی از آن ها با مخالفت پدرش امکان رفتن به مدرسه را ندارد و دیگری به دنبال جبران این اتفاق برای اوست.

این فیلمساز به ایسنا می گوید: پیله و پروانه اولین فیلم جشنواره ای من است و قبلا یک فیلم تلویزیونی به اسم فریاد در سکوت ساخته بودم.

پیله و پروانه در مناطق ییلاقی شهرستان بابل ساخته شده و بیشتر بازیگران هم بجز چند نفر محدود، همه نابازیگر بودند.

او درباره ساخت فیلمی در ژانر کودک اضافه می کند: زمانی که شروع به ساخت کردم براساس ایده ای بود که از قبل داشتم و اینطور نبود که بخواهم فیلم کودک بسازم، درواقع به اجبار داستان به این سمت رفت ولی الان بسیار خوشحالم و می خواهم حتما این روند را ادامه دهم و فکر نمی کنم دیگر این ژانر را کنار بگذارم چون ارتباط با بچه ها و دنیای آن ها خیلی جذاب است، اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آنلاین جای پرده سینما را نمی گیرد

اکران آنلاین جای پرده سینما را نمی گیرد