مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-21بين الملل

حماس: توافق های صلح، اسراییل را به تداوم جنایاتش تشویق میکند


در واکنش به حملات جدید رژیم صهیونیستی به سوریه و غزه، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی این رژیم را به تداوم جنایت های خود ترغیب می کند.

- در واکنش به حملات جدید رژیم صهیونیستی به سوریه و غزه، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی این رژیم را به تداوم جنایت های خود ترغیب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد، این امر رژیم اشغالگر را به ادامه ارتکاب جنایت های خود ترغیب می کند.

این اظهارات سخنگوی حماس در پی حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در دیر البلح و شرق خان یونس در نوار غزه و شلیک موشک به مدرسه ای در حومه شمالی القنیطره ایراد شد.

حازم قاسم تاکید کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی این رژیم را به ارتکاب بیشتر جنایت های خود علیه امت اسلامی و عربی ترغیب می کند و این امر تنها در خدمت طرح توسعه ای صهیونیست ها است.

عصر سه شنبه یک هیأت دولتی اماراتی به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی وارد اراضی اشغالی شد.

امارات و بحرین در اواسط ماه سپتامبر گذشته در کاخ سفید با حضور دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، توافق عادی سازی روابط با رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: توافق های صلح، اسراییل را به تداوم جنایاتش تشویق میکند

حماس: توافق های صلح، اسراییل را به تداوم جنایاتش تشویق میکند