مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-21سياسي

مرحله بازسازی و بازتوانی بعد از سوانح در کشورمغفول مانده است


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: مقوله بازسازی و بازتوانی به عنوان یکی از ارکان فرآیند مدیریت بحران به دلیل نبود برنامه های مدون مغفول مانده است.

- به گزارش  گروه شهری خبرگزاری فارس، کتاب تاریخچه معماری بازسازی سکونتگاه های انسانی در ایران از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به منظور بهره برداری پژوهشگران، محققان و علاقه مندان به این موضوع منتشر شد.

 در این کتاب علاوه بر روایت و به تصویر کشیدن واقعی حوادث رخ داده، مدل های مختلف بازسازی ارائه و علل موفقیت یا عدم موفقیت آنها تحلیل شده تا با بهره گیری از تجارب حاصله گزینه های مطلوب بازسازی و بازتوانی و عوامل موثر بر این امر را معرفی کند.

 رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در بخشی از پیشگفتار این کتاب با اشاره به ضرورت پرداختن به مقوله بازسازی پس از سانحه آورده است: یکی از ارکان فرآیند مدیریت بحران به دلیل نبود برنامه های مدون مبتنی بر مدل های متنوع زیستگاهی و اقلیمی و نیز رویکردهای مکتوب و مطلوب بازسازی همچنان مغفول مانده است.

این کتاب با هدف ارتقای دانش مکتوب مدیریت بحران، زمینه مناسبی برای انتقال و تبادل دانش و تجربیات و تقویت برنامه ریزی در حوزه بازسازی و بازتوانی در کشور را فراهم می نماید و تصویری روشن از وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله بازسازی و بازتوانی بعد از سوانح در کشورمغفول مانده است

مرحله بازسازی و بازتوانی بعد از سوانح در کشورمغفول مانده است