مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-21سياسي

آمار نگران کننده طلاق در کهکیلویه و بویراحمد/ به ازای هر 4 ازدواج یک طلاق


مدیرکل ثبت‌احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش نگران کننده آمار طلاق در استان گفت: به ازای هر 4 ازدواج یک واقعه طلاق صورت می‌گیرد در حالی که در کشور از هر 3 ازدواج یک مورد به طلاق منجر می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مدیرکل و جمعی از کارکنان ثبت‌احوال کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

در این دیدار داود صادقی مدیرکل ثبت‌احوال کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به صدور کارت ملی هوشمند و همچنین مکانیزه شدن شناسنامه‌ گفت: با مکانیزه شدن شناسنامه‌ها قابلیت جعل آن به حداقل رسیده است.

وی به ثبت وقایع ولادت و وفات اشاره کرد و ادامه داد: ثبت وقایع ولادت طی سال‌های 97 و 98 نسبت به سال 96 در استان به میزان 95 درصد کاهش داشته است، هر فصل جلسه شورای راهبردی جمعیت در استانداری برگزار می‌شود اما همچنان ثبت ولادت به دلائلی کاهش داشته است.

این مسئول با اشاره به کم ثبتی وقایع ولادت و وفات گفت: کوهستانی بودن استان و عدم اطلاع مردم از قوانین و مقررات از جمله دلائل کاهش ثبت وقایع ولادت و وفات است، ضمن اینکه در سطح استان 10 اداره و 146 چارت سازمانی وجود دارد که 39 درصد آن بدون متصدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نگران کننده طلاق در کهکیلویه و بویراحمد/ به ازای هر 4 ازدواج یک طلاق

آمار نگران کننده طلاق در کهکیلویه و بویراحمد/ به ازای هر 4 ازدواج یک طلاق