مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-21اقتصادي

نخستین مجموعه ورزش های هوایی در شهر ساوه راه اندازی می شود


رییس اداره ورزش و جوانان ساوه از افتتاح نخستین مجموعه ورزش های هوایی در شهر ساوه خبر داد و گفت: با افتتاح این مجموعه که در جاده قدیم ساوه - سلفچگان قرار دارد ورزش هایی همچون پالاگلایدر و گلایدر قابل انجام است.

- حامد توکلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: شهرستان ساوه به عنوان دومین شهر مهم استان مرکزی مرکزی از لحاظ سرانه ورزشی در جایگاه مناسبی نیست و باید با ایجاد اماکن ورزشی جدید این سرانه را افزایش داد.

  وی افزود: از دو سال گذشته تاکنون سرانه ورزشی شهرستان از 69 صدم سانتیمتر با افتتاح تعدادی از پروژه های ورزشی مانند زمین چمن روستای باغشیخ، سالن ورزشی روستای قره چای، زمین چمن فجر ساوه و .

به 75 صدم سانتی متر به ازای هر فرد رسیده است که از سرانه استان و کشور فاصله دارد.

  رییس اداره ورزش و جوانان ساوه از آغاز مطالعات برای ساخت یک ورزشگاه در ساوه خبر داد و گفت: در لیست پروژه های ارائه شده به فرمانداری ساوه مطالعات ساخت یک ورزشگاه مجهز 15 یا 20 هزار نفری در نظر گرفته شده است که درحال حاضر در حال بررسی و نقشه کشی مطالعاتی هستیم تا بتوان بعنوان پروژه ملی آن را اجرا کرد.

توکلی با تاکید بر اینکه شهر ساوه نیاز مبرم به یک ورزشگاه مجهز دارد، تصریح کرد: ورزشگاه شهید چمران ساوه بدلیل مجاورت با منازل مسکونی توان ارتقا بیشتر ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مجموعه ورزش های هوایی در شهر ساوه راه اندازی می شود

نخستین مجموعه ورزش های هوایی در شهر ساوه راه اندازی می شود