مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-21اقتصادي

«سهم آشنا»؛ بازارگردان اختصاصی نمادهای بزرگ بازار سرمایه


گروه خدمات بازار سرمایه «سهم آشنا» در مهرماه، وظیفه بازارگردانی 30 نماد جدید در بورس تهران و فرابورس ایران را برعهده گرفته و در تلاش است تا با فعالیت مستمر، - گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا در مهرماه، وظیفه بازارگردانی 30 نماد جدید در بورس تهران و فرابورس ایران را برعهده گرفته و در تلاش است تا با فعالیت مستمر، جریان معاملات در این نمادها را متعادل نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سبدگردان سهم آشنا، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سهم آشنا یکم، بازارگردانی تمامی 13 نماد گروه خودروسازی سایپا را در ماه جاری پذیرفته است.

مجموعه شرکت های گروه سایپا همچون شرکت های زامیاد ، سایپا آذین ، سرمایه گذاری رنا و پارس خودرو جزو مهمترین شرکت های فعال در بازار سرمایه هستند و بازارگردانی معاملات این شرکت ها، نشان از نقش بااهمیت سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سهم آشنا یکم دارد.

این صندوق علاوه بر آن، بازارگردانی معاملات نمادهای شرکت های مهم دیگری از جمله معدنی و صنعتی گل گهر (کگل)، دارویی لقمان (دلقما)، نوسازی و ساختمان تهران (ثنوسا) و زرین معدن آسیا (فزرین) را هم عهده دار شده است.

ورود 30 نماد جدید به صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سهم آشنا یکم در جلسات هفته های گذشته این صندوق نهایی شده که این اقدام، نشان از جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سهم آشنا»؛ بازارگردان اختصاصی نمادهای بزرگ بازار سرمایه

«سهم آشنا»؛ بازارگردان اختصاصی نمادهای بزرگ بازار سرمایه