مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-21اقتصادي

عدم ثبات در وضع قوانین صادرات را با کاهش مواجه ساخته است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: رابطه تولید و صادرات به گونه ای است که هیچ یک بدون دیگری رونق نخواهند داشت و در این بین نبود زیرساخت ها و بی ثباتی در وضع قوانین و مقررات نیز صادرات را را با کاهش و افت مواجه کرده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: رابطه تولید و صادرات به گونه ای است که هیچ یک بدون دیگری رونق نخواهند داشت و در این بین نبود زیرساخت ها و بی ثباتی در وضع قوانین و مقررات نیز صادرات را را با کاهش و افت مواجه کرده است.

محمدرضا صفا در گفت و گو با ایسنا، افزود: موانع رونق گیری صادرات در کشور ما بسیار است که اصلی ترین مانع آن سیاست های نادرست بانک مرکزی و مشکلات ارزی است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر تحریم ها، ممنوعیت صادرات برخی کالاها به خارج از کشور، مشکلات بازگشت ارز حاصل از صادرات و .

و در حال حاضر مشکلات و محدودیت های ناشی از کرونا ضربه های فراوانی بر پیکره صادرات کشور وارده ساخته و صادرکنندگان عملا در وضعیت خوبی قرار ندارند.

صفا ادامه داد: هر زمانی که صادرات بخواهد استمرار یابد با تغییر قوانین مواجه می شود و بازاری را که صادرکنندگان سال ها برای به دست آوردن آن تلاش کرده اند در اندک زمانی از دست می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ثبات در وضع قوانین صادرات را با کاهش مواجه ساخته است

عدم ثبات در وضع قوانین صادرات را با کاهش مواجه ساخته است