مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-21اقتصادي

کاهش 94 درصدی تناژ ترانزیت خروجی از آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش بالغ بر 94 درصدی در تناژ ترانزیت خروجی از استان بودیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش بالغ بر 94 درصدی در تناژ ترانزیت خروجی از استان بودیم.

ارسلان شکری در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده بر اثر شیوع بیماری کرونا و محدودیت های سفر، درخصوص تردد از پایانه های مرزی طی 6 ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش بالغ بر 71 درصدی ترانزیت خروجی از استان همچنین کاهش افزون بر 94 درصدی در تناژ ترانزیت خروجی بوده ایم.

شکری گفت: در این مدت همچنین نزدیک به 66 درصد کاهش ترانزیت ورودی و بالغ بر 65 درصد نیز کاهش در تناژ ترانزیت ورودی بوده ایم.

این مقام مسئول افزود : در بخش مسافر نیز در استان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 95 درصد کاهش در تردد مسافر ورودی و بالغ بر 96 درصد نیز کاهش در تردد مسافر خروجی ثبت شده است که به دلیل محدودیت های کرونایی هیچگونه اتوبوسی از پایانه های مرزی استان در این مدت تردد ننموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 94 درصدی تناژ ترانزیت خروجی از آذربایجان غربی

کاهش 94 درصدی تناژ ترانزیت خروجی از آذربایجان غربی