مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-21فرهنگي

اختصاص 300 تا 500 میلیون از هزینه های جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به منطقه 14


به منظور حل گوشه ای مشکلات کودکان و نوجوانان محروم و کم برخوردار که مخاطبان اصلی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان محسوب می شوند و با توجه به قول شهردار اصفهان مبنی بر «اختصاص بخشی از هزینه های جشنواره کودک جهت تأمین نیازهای کودکان محروم» جلسه ای در همین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با نزدیک شدن به موسم پرواز پروانه ها در آسمان شهر گنبدهای فیروزه ای و در آستانه آغاز سی و سومین دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که به دلیل شرایط کرونا یی این روزها به صورت برخط برگزار می شود، خبرگزاری فارس اصفهان با بیان این که این جشنواره به نام کودکان و نوجوانان است و این قشر سنی، منحصر در افرادی که توانایی و حتی فرصت سینما رفتن را دارند نبوده و همه کودکان و نوجوانان، اعم از کودکان کار، بی سرپرست و بد سرپرست، کودکان مناطق محروم، کودکان محروم از تحصیل به دلایل مختلف مالی، خانوادگی و.

را دربر می گیرد، پیشنهاد داده بود قسمتی از هزینه های بخش هایی از جشنواره که به دلیل شرایط پیش آمده تعطیل و یا کمتر شده است به کودکان و نوجوانان مناطق محروم اختصاص داده شود.

محصلان محروم را دریابید! پیشنهادی برای شهرداری در همین راستا سید امیر هاشمی، فعال اجتماعی در صفحه مجازی خود نوشته بود، شهردار اصفهان گفته جشنواره فیلم های کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 تا 500 میلیون از هزینه های جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به منطقه 14

اختصاص 300 تا 500 میلیون از هزینه های جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به منطقه 14