مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 19:202020-10-20اقتصادي

خبرهای خوش شورای پول و اعتبار برای تولیدکنندگان و نخبگان


شورای پول و اعتبار عصر امروز و در مصوباتی جداگانه با افزایش سقف مانده تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، تخصیص منابع بانکی به اولویت های دو بخش صنعت و معدن و مسکن، - افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی روستاییان و افزایش تسهیلات ساخت و خرید مسکن نخبگان موافقت کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای پول و اعتبار در یکهزار و سیصد و دومین جلسه مورخ 99.

7.

29 خود به ریاست عبدالناصر همتی، در راستای حمایت از تولید، به ویژه برنامه های کارگروه رفع موانع جهش تولید، سقف مانده تسهیلات سرمایه در گردش اعطایی به بنگاه های تولیدی را تا 90 درصد فروش سال گذشته آنها افزایش داد.

شورای پول و اعتبار همچنین به منظور هدایت و تخصیص منابع بانکی به اولویت های دو بخش صنعت و معدن و مسکن و در راستای تحقق جهش تولید، مقرر کرد تا سقف 500 هزار میلیارد ریال منابع بانکی برای پرداخت تسهیلات از طریق سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت و تا سقف 200 هزار میلیارد ریال به منظور پرداخت تسهیلات به بخش مسکن (ساخت) از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی در اختیار واحدهای مرتبط با این دو بخش قرار گیرد.

افزایش سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه برای توانمندسازی و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم کشور به مبلغ 200 میلیون ریال با مدت بازپرداخت حداکثر هفت سال دیگر مصوبه شورای پول و اعتبار در راستای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش شورای پول و اعتبار برای تولیدکنندگان و نخبگان

خبرهای خوش شورای پول و اعتبار برای تولیدکنندگان و نخبگان