مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:252020-10-20فرهنگي

تماشای رایگان مجموعه آثار مستند مصطفی فرزانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هاشور، آثار مصطفی فرزانه با حمایت انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران و سفارت فرانسه در سایت هاشور به صورت آنلاین و رایگان به نمایش درمی آید.

- به نقل از روابط عمومی هاشور، آثار مصطفی فرزانه با حمایت انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران و سفارت فرانسه در سایت هاشور به صورت آنلاین و رایگان به نمایش درمی آید.

علاقمندان سینمای ایران می توانند فیلم های جزیره خارک ، وقایع ایرانی ، کوروش کبیر ، زن و حیوان و مینیاتور های ایرانی این فیلمساز را از تاریخ 7 تا 11 آبان ماه 1399 در سایت هاشور مشاهده کنند.

اکران آنلاینِ مرور فیلم های مستند مصطفی فرزانه به صورت رایگان در سایت هاشور از 7 آبان ماه به مدت پنج روز قابل دسترسی و تماشا است.

مصطفی فرزانه، نویسنده٬ مترجم و سینماگر 91 ساله ایرانی مقیم فرانسه به واسطه ارتباطِ کتاب هایش درباره صادق هدایت شناخته می شود.

وی اولین سینماگر ایرانی است که در سه جشنواره کن، ونیز و لوکارنو با فیلم هایش حضور داشته است.

فرزانه ابتدا در سال 1337 با فیلم مینیاتور های ایرانی در جشنواره فیلم ونیز حضور پیدا کرد و پس از آن در سال 1340 با فیلم کورش کبیر در بخش مسابقه فیلم های کوتاه جشنواره فیلم کن شرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای رایگان مجموعه آثار مستند مصطفی فرزانه

تماشای رایگان مجموعه آثار مستند مصطفی فرزانه