مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-20سياسي

کارگروه مشترک اصناف و تامین اجتماعی تشکیل می شود


رییس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بخشی از مطالبات اصناف در خصوص تقویت بنگاه های کوچک است که می توانند اشتغالزایی را توسعه دهند، گفت: اصناف و سازمان تامین اجتماعی تاکید بر ایجاد کارگروهی مشترک دارند که به زودی برقرار می شود.

- رییس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بخشی از مطالبات اصناف در خصوص تقویت بنگاه های کوچک است که می توانند اشتغالزایی را توسعه دهند، گفت: اصناف و سازمان تامین اجتماعی تاکید بر ایجاد کارگروهی مشترک دارند که به زودی برقرار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید ممبینی اظهار کرد: هیات رییسه اتاق اصناف ایران، یکشنبه همین هفته جلسه ای با مدیر عامل و معاونان سازمان تامین اجتماعی داشتند که این جلسه را موفقیت آمیز و مثبت ارزیابی می کنیم.

تا پیش از این، اصناف در اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران میزبان مدیران این سازمان بوده اند اما پس از هفت دوره از هیات رییسه اتاق اصناف ایران، این نخستین بار بود که چنین نشستی در این سازمان برگزار شد؛ بنابراین راه های تعامل گشوده شده است که امیدواریم این روش ادامه داشته باشد.

وی افزود: به اذعان مدیران سازمان تامین اجتماعی، حدود 85 درصد اصناف لیست بیمه ای را به طور مرتب و ماهانه ارائه می کنند که این امر، قانون مداری و انظباط کارفرمایان صنفی را می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه مشترک اصناف و تامین اجتماعی تشکیل می شود

کارگروه مشترک اصناف و تامین اجتماعی تشکیل می شود