مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-20سياسي

برنامه سازگاری با کم آبی قزوین متعلق به تمامی سازمان ها است


تمامی دستگاه ها در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین سهم دارند و باید برنامه های پیشنهادی خود را برای تدوین این سند ارسال کنند.

- ایسنا/قزوین  استاندار قزوین گفت: تمامی دستگاه ها در تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین سهم دارند و باید برنامه های پیشنهادی خود را برای تدوین این سند ارسال کنند.

هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی استان قزوین که در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف، تصریح کرد: یکی از مشکلات مدیریتی کشور، نبود همکاری و تعامل مناسب بین دستگاه های اجرایی است، تمامی مدیران باید در تصمیم گیری ها و عملکردها حامی و پشتیبان یکدیگر باشند و با وحدت و تعامل اقدام های لازم را پیش ببرند.

وی افزود: مردم از اختلاف بین دستگاه های مختلف و مسئولان رنج می برند و بیشترین عکس العمل را هم در این زمینه نشان می دهند، اگر این اختلاف ها به تعامل تبدیل شود مردم از مسئولان حمایت خواهند کرد.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، استاندار قزوین اظهار کرد: برنامه سازگاری با کم آبی استان قزوین متعلق به تمامی سازمان ها است، تمام دستگاه ها باید طرح ها و برنامه های خود را برای تدوین این برنامه ها ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سازگاری با کم آبی قزوین متعلق به تمامی سازمان ها است

برنامه سازگاری با کم آبی قزوین متعلق به تمامی سازمان ها است