مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-20سياسي

مسجدی ها طرح «ایران قوی» را کلید زدند


معاون فرهنگی ستاد فهما از برگزاری طرح ملی ایران قوی با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه حفظ هویت اسلامی و انقلابی خبر داد و گفت: این طرح در قالب 40 عنوان برنامه در کانون های فهمای سراسر کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طرح ملی ایران قوی چندی قبل از سوی حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد (فهما) معرفی و رونمایی شد؛ این طرح در قالب های مختلف سعی در ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دارد.

ایران قوی مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت های مبتکرانه کانون ها و استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه و فناوری های نوین اجرا می شود.

طرحی با 3 شبستان و 12 رواق سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد فهما با اشاره به جزییات این طرح و با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی و متشکل از 40 عنوان برنامه انسجام یافت، اظهار کرد: این برنامه ها در قالب 3 شبستان و 12 رواق طراحی شده اند تا در بیش از 25 هزار کانون مسجدی اجرا شوند.

  معاون فرهنگی هنری ستاد فهما، در ادامه به بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در گستره بحث تحقق ایران قوی اشاره کرد و گفت: معظم له تاکید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی ها طرح «ایران قوی» را کلید زدند

مسجدی ها طرح «ایران قوی» را کلید زدند