مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-20سياسي

مجلس گام نخست را برای حمایت از افشاگران فساد برداشت


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب یک فوریت طرح «حمایت مالی از افشاگران فساد» گام محکمی برای مبارزه با سرطان فساد برداشتند اما پشتیبانی از گزارشگران فساد یا همان «سوت زن ها» چگونه می تواند تاثیرگذار باشد و این کار چقدر امکان بدل شدن به سد محکمی در .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب یک فوریت طرح «حمایت مالی از افشاگران فساد» گام محکمی برای مبارزه با سرطان فساد برداشتند اما پشتیبانی از گزارشگران فساد یا همان «سوت‌زن ها» چگونه می‌تواند تاثیرگذار باشد و این کار چقدر امکان بدل‌شدن به سد محکمی در برابر رخنه فساد به بدنه مدیریتی کشور را موجب خواهد شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، افشاگران نقش مهمی در افشای فساد، تقلب، سومدیریت و سایر تخلفاتی دارند که سلامت و امنیت عمومی، بیت المال و حتی حقوق بشرها را پایمال می کند.

مردم می توانند با ارائه اطلاعات درباره مفاسد رخ داده از هدر رفتن میلیاردها تومان از بودجه عمومی جلوگیری کنند.

برای عملی شدن این موضوع لازم است از افشاگران فساد حمایت شود تا مشکلی برای آن ها به وجود نیاید، اقدامی که در بسیاری از کشورهای دنیا به صورت قانونی انجام می شود و برخی معاهدات جهانی نیز بر لزوم حمایت از افشاگران تاکید دارد از جمله آن می توان به کنوانسیون مبارزه با فساد سازمان ملل متحد ، کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس گام نخست را برای حمایت از افشاگران فساد برداشت

مجلس گام نخست را برای حمایت از افشاگران فساد برداشت