مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-20اقتصادي

تخصیص یک سوم اعتبارات شفت به حوزه راهداری/ 23 راه روستایی نیازمند بهسازی است


در شهرستان کمتر توسعه یافته شفت، 23 راه روستایی نیازمند بهسازی و روکش آسفالت است اما علیرغم تزریق اعتبارات از منابع ملی، استانی و حتی شهرستانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، ارتقای سطح ایمنی عبور و مرور در جاده های کشور و پیاده سازی طرح های مربوط با رعایت استانداردهای بین المللی و حذف گلوگاه های ترافیکی و محدودکننده سرعت، افزایش ظرفیت و افزایش بهره وری از مهم ترین اولویت های سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای به حساب می آید.

رویکرد فوق الذکر در استان ها و همچنین در شهرستان های کمتر توسعه یافته بسیار حائز اهمیت است چراکه توسعه همه جانبه در بخش های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و از همه مهم تر خدماتی نیازمند داشتن راه دسترسی به جهت خدمت مؤثر و هدفمند به مردم است.

شفت در سیاست راهبردی دولت به عنوان شهرستانی محروم و کمتر توسعه یافته شناسنامه دار است و این عنوان گرچه زیبنده مردم آن نیست اما می تواند اعلانی برای مسؤولان به جهت توجه بیش ازپیش به این سامان شود.

یکی از محورهایی که در شهرستان شفت نیازمند توجه جدی مسئولان است و گاها عدم پیشگیری و اقدامات جلوگیرانه در آن مخاطراتی را برای مردم به وجود آورده، نداشتن راه ایمن و استاندارد در اغلب محورهای روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص یک سوم اعتبارات شفت به حوزه راهداری/ 23 راه روستایی نیازمند بهسازی است

تخصیص یک سوم اعتبارات شفت به حوزه راهداری/ 23 راه روستایی نیازمند بهسازی است