مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-20اقتصادي

خسارت 40 میلیاردتومانی به ورزش اسلامشهر


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر گفت: با تعطیلی فعالیت های ورزشی در باشگاه ها به علت شیوع ویروس کرونا بالغ بر 40 میلیارد تومان خسارت به ورزش اسلامشهر وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، پیام نظر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در محل فرمانداری اسلامشهر با اشاره به اینکه شهرستان اسلامشهر جزء شهرستان های برخوردار ورزش در استان تهران است، اظهار کرد: فقر فرهنگی از مشکلات شایعی است که موجب ایجاد بزه شده و شرایط سلامتی و بهداشت را تحت شعاع قرار می دهد و ورزش موجب کاهش درصد این آسیب ها می شود.

وی گفت: در شرایط فعلی جهانی شیوع ویروس کرونا چندین حوزه آسیب جدی دیده اند که ورزش از آن دسته بوده که از ابتدای سال تاکنون ورزش اسلامشهر 600 میلیون تومان برگشت درآمد داشته و درآمدش به صفر رسیده است.

رییس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر با بیان اینکه در حال حاضر اکثر رشته ها به غیر از فوتبال فعالیتی ندارند، تأکید کرد: در حدود 40 میلیارد تومان به تمام ارکان ورزش شهرستان از جمله ورزشکاران، مربیان ورزشی، هیأت های ورزشی، باشگاه ها و موارد دیگر ضرر وارد شده و در این راستا هیأت های ورزشی باید تغذیه درآمدی شوند تا بتوانند سرپا بمانند؛ باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 40 میلیاردتومانی به ورزش اسلامشهر

خسارت 40 میلیاردتومانی به ورزش اسلامشهر