مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-20سياسي

امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است، گفت: ناجا در تمام روزهای سخت و شاد در کنار مردم ما بوده و مردم هم قدردان تلاش های فرماندهان و کارکنان تلاشگر آن هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است، گفت: ناجا در تمام روزهای سخت و شاد در کنار مردم ما بوده و مردم هم قدردان تلاش های فرماندهان و کارکنان تلاشگر آن هستند.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، با اشاره به مسئولیت های سنگین ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی در تمام لحظه های سخت و دشواری که بدخواهان نظام و انقلاب به دنبال ایجاد ناامنی بوده اند در صحنه حاضر و ناظر بوده است.

وی افزود: سعه صدر، صبر، درایت و نگاه راهبردی نیروی انتظامی باعث شده است که به رغم تقلای دشمنان برای ایجاد درگیری و آشوب و ناامن کردن فضای کشور، تمامی حوادث و اتفاقات به خوبی و با کمترین حاشیه مدیریت شود.

رییس شورای تأمین آذربایجان شرقی همچنین امنیت را مهم ترین عامل توسعه و بزرگترین دستاورد نیروی انتظامی دانست و گفت: با وجود تلاش دشمنان و بدخواهان برای مخدوش کردن این دستاورد، شاهد ارتقای روزافزون امنیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است

امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است