مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-20اقتصادي

شهرک گلخانه ای در پرند احداث می شود


احداث شهرک گلخانه ای در راستای تولید و اشتغالزایی نیاز مبرم شهرستان است که به زودی این مهم علاوه بر سهم برش شهرستانی محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم صبح امروز در نشستی در محل فرمانداری اظهار کرد: با توجه به این که برش شهرستانی 25 هکتار برای ایجاد گلخانه سال جاری در نظر گرفته شده تاکنون توانسته ایم 7 و نیم هکتار آن را اجرایی کنیم که 5 هکتار آن به شکل خود اجرایی انجام شده و 2 و نیم هکتار با تسهیلات بانک کشاورزی است که باید هر چه سریع تر برای رسیدن به حد مطلوب در نظر گرفته شده تلاش و اقدام شود.

وی گفت: علاوه بر برش شهرستانی، جواز تأسیس 26 هکتار گلخانه از سوی واحد مهندسی جهاد کشاورزی صادر شده که در راستای ایجاد اشتغال باید برای این عدد را تا پایان سال به 30 هکتار در سطح شهرستان برسانیم.

فرماندار رباط کریم با بیان ایجاد شهرک گلخانه مزید بر طرح احداثی اشاره شده در شهرستان، اظهار کرد: به جد دنبال مشخص شدن اراضی گلخانه ای با استفاده از آب تصفیه خانه در شهر پرند هستیم و طی رایزنی های انجام شده در کوتاه ترین بازه زمانی کارشناسان شرکت شهرک های کشاورزی استان تهران برای مشخص کردن میزان اراضی و آبیاری مورد نیاز در شهر پرند حضور خواهند یافت تا بتوانیم در سال جهاد اکبر است و عزم همگانی را می طلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک گلخانه ای در پرند احداث می شود

شهرک گلخانه ای در پرند احداث می شود