مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-20سياسي

تأملی در سیمای امروز فقر؛ از زنانه شدن فقر تا میلیاردرهای فقیر!


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به پدیدار شدن اشکال و چهره های جدیدی از فقر در کشورمان از آنچه جوان تر شدن و زنانه شدن فقر می خواند خبر داد.

- تأملی در سیمای امروز فقر؛ از زنانه شدن فقر تا میلیاردرهای فقیر! ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به پدیدار شدن اشکال و چهره های جدیدی از فقر در کشورمان از آنچه جوان تر شدن و زنانه شدن فقر می خواند خبر داد.

محسن مسعودیان راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جامعه ما در حوزه فقر با چند پدیده جدی روبرو است و از این رو اگرچه بخشی از جامعه با مشکل معیشتی روبرو است اما راه چاره تنها در توزیع بسته های معیشتی نیست.

وی که در دفتر ایسنای سمنان حضور یافته بود، از پایین آمدن سن فقر در کشور خبر داد و افزود: در گذشته عمده فقرا و جامعه هدف نهادی همچون کمیته امداد را سالمندان تشکیل می دادند اما امروز با پایین آمدن سن فقر، با افراد جوان فقیری روبرو هستیم و از همین رو بخش مهمی از جامعه ما را دانشجویان و فرهیختگان تشکیل می دهد در همین راستا بخش قابل توجهی از فعالیت های اشتغالزایی کمیته امداد نیز به سمت این قشر سوق داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آنچه زنانه تر شدن فقر در کشور می خواند خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر بخش زیادی از مستمری بگیران و مددجویان این نهاد حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأملی در سیمای امروز فقر؛ از زنانه شدن فقر تا میلیاردرهای فقیر!

تأملی در سیمای امروز فقر؛ از زنانه شدن فقر تا میلیاردرهای فقیر!