مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-20حوادث

محکومیت یک مداخله گر در امور پزشکی در مشهد


یک متهم به مداخله گری در امور پزشکی در مشهد به مجازات و همچنین ارائه خدمات اجتماعی تخصصی به صورت رایگان در یکی از بیمارستاهای مشهد محکوم شد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک متهم به مداخله گری در امور پزشکی در مشهد به مجازات و همچنین ارائه خدمات اجتماعی تخصصی به صورت رایگان در یکی از بیمارستاهای مشهد محکوم شد.

در رأی صادره در شعبه 146 دادگاه کیفری 2 دادگستری مشهد آمده است: در خصوص اتهامات خانم (م – ن) فاقد سابقه مؤثر کیفری دایر بر الف: تسبیب در ایراد صدمه بدنی غیرعمدی به لحاظ عدم مهارت در امور پزشکی و ب: استفاده غیرمجاز از عنوان پزشک؛ دادگاه با عنایت به شکایت شکات خصوصی، ارائه گواهی پزشکی قانونی، وصول پاسخ استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس، کیفرخواست صادره از ناحیه دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس، دفاعیات بلامؤثر متهمه در جلسه دادسری و اظهار ندامت نامبرده در اخذ آخرین دفاع و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده، بزه های انتسابی به متهمه را محرز و مسلم دانسته است.

مستنداً به مواد 448، 488 و 559 قانون مجازات اسلامی باب دیات مصوب سال 92 و ماده واحده قانون مجازات استفاده غیرمجاز از عناوین علمی مصوب 16/12/1388 و عنایت به ماده 556 قانون مجازات اسلامی باب تعزیرات مصوب سال 75 و مواد 67، 70 و 81 و بند (پ) مواد 83 و 84 قانون مجازات اسلامی باب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت یک مداخله گر در امور پزشکی در مشهد

محکومیت یک مداخله گر در امور پزشکی در مشهد