مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-20اقتصادي

حمایت مالی بنیاد برکت از 61 واحد فناوری کرمانشاه


سرپرست پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال جذب حمایت بنیاد برکت از 200 واحد فناور کرمانشاه هستیم، اظهار داشت: - سیامک آزادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به اینکه به دنبال جذب حمایت بنیاد برکت  از 200 واحد فناور کرمانشاه هستیم، اظهار داشت: اکنون 61 واحد فناور در سطح استان با حمایت های مالی از سوی بنیاد برکت توانسته اند اقدامات خوبی را در راستای ایجاد اشتغال و تجاری سازی محصولات انجام دهند.

وی ادامه داد: این تعداد واحدهای فناور با دریافت 2 میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بنیاد برکت توانستند 110 نفر اشتغالزایی داشته باشند و خدمات خوبی در راستای کمک به شرکت های دانش بنیان انجام دهند.

سرپرست پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه رقم تسهیلات بنیاد برکت برای صنعتی سازی تولیدات 400 میلیون تا 3 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد این باشیم که تعداد واحدهای بیشتری تحت حمایت بنیاد برکت قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: در بحث محرومیت زدایی در استان کرمانشاه تلاش می کنیم تعداد بیشتری از ایده های فناوری شهروندان به محصول تبدیل شود تا بتوانیم در راستای بحث اقتصاد دانش بنیان استان گام هایی موثری را برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی بنیاد برکت از 61 واحد فناوری کرمانشاه

حمایت مالی بنیاد برکت از 61 واحد فناوری کرمانشاه