مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-20اقتصادي

احمدی: مهاجرت های نسنجیده؛ موضوع جدید «شکلات تلخ»/ بررسی زندگی کودکان کار


تهیه کننده مستند تلویزیونی «شکلات تلخ» گفت:در قیمت های بعدی به بررسی زندگی و مشکلات خانواده هایی می پردازیم که به دلیل مسائل اقتصادی به حاشیه شهر رفته و در کوره پزخانه ها کار می کنند و از فرزندهای کوچکتر کار می کشند.

- مجتبی احمدی تهیه کننده مستند تلویزیونی شکلات تلخ در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: بعد از سی قسمت وارد فاز محتوایی جدیدی از برنامه به لحاظ فرم و ساختار شدیم و بعد از بررسی زندگی کودکان کار و خیابان و چرایی های شکل گیری این قضیه از مباحث اقتصادی تا طلاق و اعتیاد و .

به موضوع مهاجرت های نسنجیده رسیدیم.

  وی با اشاره به فصل جدید این برنامه نیز بیان داشت: اصلی ترین عامل مهاجرت به شهرهای بزرگ نبود امکانات در همه شهرها است و افراد به این دلیل که می خواهند وضعیت اقتصادی جدیدی را تجربه کنند و این موضوع در محل زندگی شان به دلیل نبود امکانات،  آرامش شان را سلب می کند، مهاجرت اتفاق می افتد.

اما این مهاجرت بدون سنجش و حساب و کتاب لازم در این مسیر خانواده و  به خصوص بچه ها را دچار آسیب هایی مثل کار بر سر معابر  فال فروشی، گل فروشی سرچهارراه و .

در نهایت تکدی گری می کند.

احمدی درباره مبحث جدیدی که قرار است در برنامه به آن پرداخته شود نیز گفت: کودکان کار در حاشیه ها جدیدترین موضوع برنامه ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: مهاجرت های نسنجیده؛ موضوع جدید «شکلات تلخ»/ بررسی زندگی کودکان کار

احمدی: مهاجرت های نسنجیده؛ موضوع جدید «شکلات تلخ»/ بررسی زندگی کودکان کار