مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-20ورزشي

آکادمی ووشو آذربایجان شرقی افتتاح شد


آکادمی ووشو آذربایجان شرقی با حضور ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان استان و صدیقی رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و آیین نامه های بهداشتی افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی آکادمی ووشو آذربایجان شرقی با حضور ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان استان و صدیقی رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و آیین نامه های بهداشتی افتتاح شد.

بهتاج در سخنان خود از نهادهایی که از ورزش استان حمایت می کنند از جمله بسیج ورزشکاران، اصحاب رسانه و سایر ارگان ها تشکر کرد.

وی ادامه داد: از تلاش های آقای علی نژاد معاون محترم وزیر قدردانی می کنم که در زمان تصدی ایشان و کمک های فدراسیون ووشو، ایران توانست بر بام جهان بایستد و چینی ها را که مدعی بودند، شکست دهند و من آرزو می کنم در زمان آقای صدیقی که یکی از جوان ترین رییس فدراسیون ها هستند این قهرمانی ها و افتخارات استمرار پیدا کند.

وی اظهار کرد: وقتی رشته ای در دنیا به سطحی می رسد که نفر اول منتخب کشور در رقابت های جهانی بر سکو می ایستد پس این رشته سطح بالایی در میان رقبا دارد بنابراین ووشوکاران باید تلاش بسیاری کنند تا بتوانند مقام به دست آورند و این موضوع نشان می دهد که این ورزشکار می تواند در آسیا و جهان هم مدال بیاورد همچنان که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی ووشو آذربایجان شرقی افتتاح شد

آکادمی ووشو آذربایجان شرقی افتتاح شد